استاندار قم با اشاره به تأسیس ۲ شهرستان جدید قم پس از تصویب بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: این ۲ شهرستان از اعتبارات سال جاری محروم ماندند که باید در سال بعد پیگیری لازم انجام شود.
کد خبر: ۹۷۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 26 June 2021

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم در سخنانی با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای دریافت سهمی از اعتبارات هزینه‌ای ملی گفت: بایستی برای جذب حداکثری اعتبارات ملی توسط مدیران استان قم تلاش جدی شود.

استاندار قم تأسیس دو شهرستان جدید در استان قم را مورد توجه قرار داد و افزود: با همکاری راه و شهرسازی و سازمان‌های ذیربط باید مکان‌یابی مجتمع سایت اداری شهرستان‌های جدید مطالعات کارشناسی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه تأسیس دو شهرستان پس از تصویب بودجه سال ۱۴۰۰ استان قم صورت گرفت و از اعتبارات سال جاری محروم ماندیم ادامه داد: برای تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۱ از هم اکنون باید کار کارشناسی و پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.

بهرام سرمست همچنین توسعه‌ی سازمان‌های متناظر وزارتخانه‌های مختلف در شهرستان‌های قم را ضروری دانست و تصریح کرد: در سطح ملی و استانی باید پیگیری‌های لازم برای استقرار ادارات در دو شهرستان جدید انجام شود.

استاندار قم افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید پیگیری‌ها برای تخصیص اعتبارات هزینه‌ای جهت دو شهرستان جدید را با جدیت دنبال کند.

گفتنی است در این جلسه معیارهای توزیع اعتبارات هزینه‌ای سال ۱۴۰۰ و پیشنهادات کارگروه امور زیربنایی شورای برنامه‌ریزی و توسعه‌ی استان قم تصویب شد که سقف این اعتبارات بالغ بر ۳۱۹ میلیارد تومان و ۵۸۰ میلیارد تومان سقف اعتبارات تملک دارایی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار