جانشین انتظامی شهرستان ایلام:
سرهنگ حیدری زاد از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار سیم برق حین سرقت توسط ماموران پاسگاه انتظامی بخش سیوان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 26 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ قدرت حیدری زاد جانشین انتظامی شهرستان ایلام بیان داشت: درپی وقوع چندفقره سرقت سیم‌های برق، بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستورکار این پلیس قرار گرفت.

او اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی بخش سیوان در نیمه‌های شب و حین گشت زنی هدفمند در نقاط جرم خیز با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ سارق سیم برق را حین سرقت کابل و ترانس برق در منطقه مله پنجاب بخش سیوان را مشاهده کردند.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد: متهمان به محض مشاهده پلیس، اقدام به فرار کرده که ابتدا ماموران به آنان دستور ایست دادند و متهمان با توجهی به دستور پلیس و پس از تنگ شدن عرصه، یکی از آنان با استفاده از سلاح سرد (قمه) و رفتاری خشونت آمیز به سمت ماموران حمله ور شد.

سرهنگ حیدری زاد، خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک نموده و پس از مجروح شدن متهم، وی را دستگیر کردند.

او ادامه داد: اموال مسروقه شامل چندین متر کابل برق و قطعات ترانس مسروقه در محل از متهم کشف و تلاش در جهت دستگیری همدست سارق ادامه دارد.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام گفت: متهم پس از اعزام به مراکز درمانی و مداوا به مرجع قضائی معرفی و از ان طریق روانه زندان شد.

سرهنگ حیدری زاد در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به نکات حوزه پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد مشکوک و یا هرگونه عمل مجرمانه، موضوع را سریعاً از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار