امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه کسی که با خرید رأی به شورا راه پیدا کند مجرم و خائن است و ممکن است فردای انتخابات شروع به رانت‌خواری کند.
کد خبر: ۹۷۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵ 26 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛  حجت الاسلام الله نور کریمی تبار اظهار داشت:اگر نگاه ما به انتخابات و مسؤلیت دادن و مسئولیت پذیری اسلامی و خدمت به مردم باشد ارزشمند است و اگر رقابت برای کسب قدرت باشد بی ارزش است.

وی مطرح کرد: اگر کسی برای کسب آرای بیشتر از قدرت مالی و ثروت خود استفاده کند اولین آسیب این است که اعتماد مردم که مهم‌ترین سرمایه اجتماعی است را از بین می‌برد و از نظر قانونی جرم و از نظر شرعی حرام است به وجهه مردم و نظام اسلامی ضربه می‌زند.

کریمی تبار افزود:ضمن تشکر از معترضان به این منکر و ضد ارزش از مسئولان می‌خواهم مر قانون را اجرا کنند و مستندات لازم به دستگاه‌های اجرایی و نظارتی ارائه شده و بر اساس مستندات و قانون دستگاه‌های مرتبط عمل خواهند کرد.

وی بیان کرد:مردم ما فهیم هستند، آنچه که معیار است قانون است اگر کسی قانون مدار است، توجه به قانون نکند اولین کسی که ضرر می‌کند خودش است.

نماینده ولی فقیه گفت: حفظ وحدت و همبستگی را لازمه پیشرفت در زندگی اجتماعی دانست و همه را به حفظ همدلی و برادری دعوت کرد.

وی ادامه داد: تیر ماه یکی از ماه‌های پرحادثه ما در سال ۶۰ است که ۷۲ نفر از نخبه‌های کار ساز و کارآمد نظام به شهادت رسیدند و روز قبل از آن نیز ترور نافرجام مقام معظم رهبر صورت گرفت و در این سال بدترین ترورها را مسئولان از جمله رئیس جمهور، نخست وزیر و رئیس دستگاه قضا و مقام معظم رهبری تجربه کردند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار