رییس مجلس شورای اسلامی ؛
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس شورای اسلامی مصمم هستیم که در برنامه هفتم توسعه این استان را در اولویت مسائل زیرساختی به این حوزه ها بویژه حوزه نفت و گاز، کشاورزی و دامپروری و حمل و نقل قرار دهیم، البته در بودجه ۱۴۰۰ مجلس توجه ویژه ای به استان ایلام در حوزه محرومیت زدایی و اشتغال داشته است.
کد خبر: ۹۶۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 07 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد باقر قالیباف اظهار داشت:در مجلس شورای اسلامی مصمم هستیم که در برنامه هفتم توسعه  استان ایلام را در اولویت مسائل زیرساختی به این حوزه ها بویژه حوزه نفت و گاز، کشاورزی و دامپروری و حمل و نقل قرار دهیم، البته در بودجه ۱۴۰۰ مجلس توجه ویژه ای به استان ایلام در حوزه محرومیت زدایی و اشتغال داشته است.

وی گفت:هدف از سفر به استان ایلام  نظارت میدانی شنیدن مشکلات مردم و دیدن مسائل از نزدیک است چرا که در ماه های پیش رو آماده تدوین برنامه هفتم توسعه می شویم و امیدواریم بتوانیم توجه ویژه ای به این استان محروم در تدوین برنامه ها داشته باشیم.

قالیباف  با اشاره به اینکه در بودجه ۱۴۰۰ مجلس توجه ویژه ای به ایلام در حوزه محرومیت زدایی و اشتغال داشته است، بیان کرد: مجلس یازدهم تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت‌های موجود در این استان به کار خواهد بست.

وی مطرح کرد: این استان از جمله استان هایی است که شناخت دقیقی از روزهای ابتدایی جنگ از آن دارم و مردم بسیار خونگرم و زحمتکشی دارد، مردم ایلام در هشت سال دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند، متاسفانه بعد از جنگ تحمیلی به استان توجه نشد و الان این استان یکی از مناطق محروم کشور است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار