معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام
سرهنگ فیضی معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام گفت: تعیین تکلیف مشمولان غایب از تاکیدات سازمان وظیفه عمومی ناجا است.
کد خبر: ۹۶۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ 01 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ جعفر فیضی معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام در دیدار با رئیس دادگستری شهرستان ایوان بیان داشت: برابر قانون اساسی کشور هر فرد ذکور ایرانی که به سن مشمولیت می‌رسد باید در مراکز آموزشی نیرو‌های مسلح رزم مقدماتی را فرا گرفته و خود را برای خدمت به کشور آماده کند.

او با اشاره به اینکه دوره سربازی یکی از بهترین دوران برای جوانان می‌باشد، افزود: دوران سربازی، دوران انسان سازی و تقویت گذشت، ایثار، آداب و معاشرت اجتماعی و ارتقاء اعتماد به نفس است.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام از همکاری مجموعه قضائی شهرستان ایوان با نیروی انتظامی در بحث اعمال قانون مشمولان غایب تقدیر و تشکر کرد و افزود: کاهش آمار مشمولان غایب در جهت رعایت عدالت اجتماعی در جامعه موثر خواهد بود و یکی از تاکیدات سازمان وظیفه عمومی ناجا تعیین تکلیف مشمولان غایب است.

مهدی پروین رئیس دادگستری شهرستان ایوان در ادامه تصریح کرد: قوانین و مقررات در خصوص اعزام مشمولان غایب به دوره خدمت سربازی می‌بایست بصورت دقیق و جدی در جهت رعایت عدالت اجتماعی اجراء شود.

پروین با اشاره به اینکه سربازی فرصتی ارزشمند برای خدمت به ارزشهاست تاکید کرد: در این زمینه دادگستری شهرستان ایوان همانند گذشته آماده همکاری و تعامل با نیروی انتظامی است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار