رئیس پلیس راه استان ایلام:
رئیس پلیس راه استان ایلام از کاهش ۶۶ درصدی کشته شدگان حوادث جاده ای در دو ماهه اخیر سال جاری در جاده های برون شهری استان در مقایسه با سال گدشته خبر داد
کد خبر: ۹۶۸۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ 01 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا همتی زاده عنوان کرد: در دوماهه اخیر سال جاری در اجرای تدابیر و رهنمودهای فرماندهی انتظامی استان و با برنامه ریزی های مدون این پلیس با محوریت استمرار کاهش تصادفات جاده‌ای تلاش‌های فراوانی در این حوزه صورت گرفته و منتج به نتیجه شده است.

وی بیان داشت: باپیگیری های مستمر این پلیس در بحث شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز و پرتصادف از دستگاه‌های متولی به خصوص اداره راه و شهرسازی و راهداری، توسعه و افزایش دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف ثابت و سیار در محورهای برون شهری استان و همچنین استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای در امر کاهش حوادث ترافیکی از مهمترین اقدامات این پلیس در کاهش کشته شدگان جاده‌ای در مدت مذکور بوده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: تلاش‌های شبانه روزی کارکنان پلیس راه و همکاری و مشارکت خوب مردم فهیم و با فرهنگ استان ایلام و افزایش پایبندی به قوانین رانندگی در جاده‌های برون شهری استان مهمترین عنصر بنیادی و تاثیرگذار در این دستاورد مهم بوده است.

همتی زاده در پایان از همکاری و تعامل خوب مردم و کلیه دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، انتظامی به دلیل همسو شدن با این پلیس برای کاهش حوادث ترافیکی، تقدیر و تشکر کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار