فرمانده انتظامی شهرستان چرداول:
سرهنگ مهدیخانی گفت: تعامل نهاد‌های خدمت رسان باعث افزایش سرعت عمل و کیفیت کار می شود و موجب ارتقای رضایتمندی مردم در جامعه می گردد.
کد خبر: ۹۶۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ 30 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان، نیرو‌های این سازمان را افرادی سخت کوش دانست که در همه حوادث و بلایا با نثار جان خود سعی در نجات جان انسان‌ها دارند که شایسته تقدیر و تشکر هستند.

او عنوان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان در ماموریت‌های مهمی نظیر تعطیلات نوروز و اربعین حسینی همکاری تنگاتنگی با انتظامی شهرستان داشته و امید است این روند در آینده خصوصاً ماموریت مهم انتخابات ادامه داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول تصریح کرد: تعامل نهاد‌های خدمت رسان باعث افزایش سرعت عمل و کیفیت کار می شود و همچنین موجب استفاده از همه توان نیروها و باعث ارتقای رضایتمندی مردم در جامعه می‌گردد.

در ادامه این دیدار بهار فریادیان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرداول با تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت ، اظهار کرد: امنیت به عنوان پیش نیاز تمام اقدامات است به گونه‌ای که اگر این مهم نباشد هیچ اقدام سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... صورت نخواهد گرفت./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار