مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام:
رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام گفت: با گسترش رشته‌های به روز و کاربردی فنی و حرفه‌ای در هنرستان‌ها، به دنبال پرورش نیروی کار ماهر هستیم.
کد خبر: ۹۶۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 30 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام در جلسه هم اندیشی و هم افزایی کمیته هدایت تحصیلی دانش آموزان به بیان چالش‌های انتخاب رشته و توجه به انتخاب صحیح مسیر آینده دانش آموزان پرداخت و بیان داشت: با وجود آمار بالای دانش آموزی شهرستان، یکی از مهمترین موضوعات در آموزش و پرورش شهرستان ایلام بحث هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم است و در تلاش و برنامه ریزی لازم برای اجرای صحیح آن هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام، مهارت آموزی را کلید رفع بیکاری دانست و اظهار کرد: با گسترش رشته‌های به روز و کاربردی فنی و حرفه‌ای در هنرستان‌ها به دنبال پرورش نیروی کار ماهر هستیم.

حشمت اله وردی معاون آموزش متوسطه اداره کل نیز در این جلسه تصریح کرد: شرایط خاص امروز و شیوع بیماری کرونا در موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزان بسیار تأثیرگذار بوده و لازم است با برنامه ریزی دقیق برای اجرای صحیح و کامل هدایت تحصیلی دانش آموزان وارد عمل شویم.

اله وردی ضمن تقدیر از تحقق صد درصدی اهداف توازن رشته‌ای در سال گذشته توسط مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام، مطرح کرد: توسعه حوزه فنی مهارتی یک بحث کلان در سطح ملی است و در استان ایلام نیز در حال افزایش ظرفیت هنرستان‌ها با تزریق رشته‌های جدید و کارآمد هستیم.

او ادامه داد: در حال رایزنی برای تاسیس هنرستان‌های جدید در شهرستان ایلام هستیم و ایجاد هنرستان شاهد در اولویت کار ما است./ح

 

بیشتر بخوانید

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار