مدیرعامل شرکت گاز ایلام ؛
مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: ۲۰۷ هزار و ۲۲۸ خدمت در سال ۹۹ از طریق میز خدمت شرکت گاز این استان انجام شده که ۸۳ درصد آنها به شکل غیر حضوری انجام شده است.
کد خبر: ۹۶۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 27 May 2021

به گزارش تابناک ایلام، عباس شمس اللهی اظهار داشت: از مجموع کل خدمت شرکت گاز استان در سال گذشته ۱۸۷ هزار و ۴۶۸ خدمت بصورت غیرحضوری و الکترونیکی و ۱۹ هزار و ۷۶۰ خدمت بصورت حضوری به آحاد مختلف جامعه شهری و روستایی و سایر مراجعین ارائه شده است. 

وی با بیان اینکه این خدمات از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان‌(crm)، وب سایت اینترنتی، تلفن گویای‌ ۲۴ ساعته، اپلیکیشن تلفن همراه، سیستم پیامکی و مراجعه حضوری انجام شده‌است، افزود: طی نظرسنجی بیش از ۸۳ درصد خدمات ارائه شده بصورت غیر حضوری و الکترونیکی بوده‌ است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه این خدمات شامل انتقاد تلفنی، ثبت شماره کنتور، ثبت و رسیدگی به شکایات مشترکان، دریافت آخرین قبض، شکایات تلفنی، استعلامات و غیره بوده است، یادآور شد: علاوه بر خدمات غیرحضوری، بیش از ۱۹ هزار و ۷۶۰ خدمت حضوری نیز به جامعه هدف ارائه شده‌ است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه میز خدمت الکترونیکی این شرکت در خدمات رسانی فعال است، تصریح کرد: بدلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات ناشی از مراجعه حضوری و رعایت پروتکل های بهداشتی، میز خدمت الکترونیکی در این مجموعه فعال شده است تا ارباب رجوع بدون نیاز به ترددهای غیرضروری به راحتی بتوانند مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند.

شمس اللهی ادامه داد: شرکت گاز استان همچنین از طریق راه‌اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به کلیه مشترکان بصورت غیرحضوری خدمات ارائه می کند.

وی ادامه داد: در راستای توسعه میز خدمت الکترونیکی و خدمات دهی غیرحضوری سامانه جامع ارتباط با مشتریان از پنج طریق مختلف شامل سامانه اینترنتی CRM، وب سایت شرکت، سامانه پیامکی، تلفن گویای ۲۴ ساعته و اپلیکیشن اندروید تلفن همراه اقدام به خدمات دهی غیرحضوری به مشترکین و ارباب رجوع می کند.

شمس الهی تاکید کرد: انجام خدمات بصورت غیرحضوری علاوه بر صرفه جویی در زمان، تسریع در انجام و پیگیری امور، دقت در انجام خدمات، کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکان، سبب ایجاد رضایتمندی برای این مجموعه می‌گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اضافه کرد: در سامانه مذکور ۱۴۲ خدمت شامل دریافت و پرداخت آنلاین قبض بصورت پیامک، درخواست استعلام، شکایات، انتقاد، پیشنهاد ، پاسخ به استعلامات قابل انجام است.ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار