معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت:در دو ماهه ابتدای سالجاری ۹ مرکز نیکوکاری در استان مرکزی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ 25 May 2021

 

به گزارش ، شاپور جلالی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری پل ارتباطی خیران و نیازمندان هستند، افزود: کمیته امداد با هدف واگذاری امور خیربه عموم مردم، تسریع در رسیدگی به امور فقرا،بهره گیری از ظرفیت های موجود در درون محله ها،تنوع بخشی به فعالیت ها و خدمات قابل ارائه به فقرا و نیازمندان اقدام به ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری در استان مرکزی کرده است.
وی یادآورشد: مراکز نیکوکاری با مسئولیت پذیری و مشارکت اعضای هیاًت عامل در حال فعالیت بوده و به صورت محله محور با شناسایی نیازمندان و بهره‌گیری از ظرفیت خیران،نیکوکاران،هیات امنای مساجد و معتمدین محلی در راستای رفع فقر و محرومیت تلاش می کنند.
وی اضافه کرد: مراکز نیکوکاری طی دو ماهه سالجاری بیش از ۳۱ میلیاردو ۹۲۱ میلیون تومان درآمد داشته که درآمد حاصله با نظر هیات عامل در قالب کمک های نقدی،غیر نقدی،خدمات و تخفیفات برای نیازمندان تحت حمایت مراکز نیکوکاری در درون محله ها هزینه شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲۰درصد رشد داشته است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اظهار داشت: کمیته امداد آمادگی اعطای مجوز ایجاد و راه اندازی مراکز نیکوکاری به معتمدانخیران،فرهنگیان،بازنشتگان و سایر گروه های اجتماعی را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار