فرمانده سپاه‌ امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه‌ امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: برگزاری کنگره بزرگ ۳۰۰۰ شهید استان ایلام از سال قبل برنامه‌ریزی شده و با توجه به شرایط کرونا زمان برگزاری این کنگره به آخر آبان ماه و ابتدای آذرماه موکول شده است.
کد خبر: ۹۶۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 25 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردارجمال شاکرمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان عنوان کرد: در حوزه کار اجرایی برگزاری کنگره سه هزار شهید سرافراز استان ایلام تاکنون ۵ جلسه فشرده با محوریت راه اندازی زیرساخت های مورد نیاز، تشکیل کمیته ها و دیگر مسائل با حضور استاندار ایلام برگزار شده و  کار اجرایی این کنگره برعهده ۲۱ کمیته خواهد بود.

وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری این کنگره ۴۳ خدمت به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم استان ارائه می شود، تاکید کرد: چاپ کتاب، تهیه فیلم و مستند، جمع آوری آثار و  دیدار با مقام معظم رهبری با حضور مسئولان و اعضای کمیته های کنگره از جمله برنامه های این کنگره تا زمان برگزار است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: شورای فرهنگ عمومی استان در زمینه برگزاری باشکوه این کنگره در سطح استان بسیار می تواند موثر و سازنده باشد، پیشنهاد می‌کنم مدیران دستگاه های اجرایی مصوبات را با کار کارشناسی  به شورا ارائه دهند و با همکاری و پیگیری های اعضای شورای فرهنگ عمومی موانع مصوبات رفع شود.

 شاکرمی در پایان با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در زمینه حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای، یادآور شد: ساخت مسجد در محلات و ایجاد فضای فرهنگی نقش مهمی در توسعه و گسترش فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی در سطح جامعه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار