هنوز به پیک مصرف برق وارد نشده ایم که انگشت مدیران شرکت توزیع برق در ساعات مختلف کلید قطع برق را نشانه گرفتند، شب و روز هم نمی‌شناسند، صبح باشد یا روز، گرمای بعد از بعدازظهر سوزان آن اتفاق بیافتد یا اول صبح به هر حال فشار ناشی از کمبود وقت باید و بردوش مردم بیافتد و درد و رنج آن را باید آنان متحمل شوند.
کد خبر: ۹۶۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ 23 May 2021

تابناک ایلام :: هنوز به پیک مصرف برق وارد نشده ایم که انگشت مدیران شرکت توزیع برق در ساعات مختلف کلید قطع برق را نشانه گرفتند، شب و روز هم نمی‌شناسند، صبح باشد یا روز، گرمای بعد از بعدازظهر سوزان آن اتفاق بیافتد یا اول صبح به هر حال فشار ناشی از کمبود وقت باید و بردوش مردم بیافتد و درد و رنج آن را باید آنان متحمل شوند.

بگذریم که این اتفاق ناخوشایند را حتی مردم شهرهای مختلف در اوج سرمای زمستان هم لمس کردند، چرا؟! چون عده‌ای باید با برق یارانه‌ای ماینرهای استخراج ارز دیجیتال اشان کار کند و مال اندوزی نمایند. سختی آن را هم باید مردم در کوچه، خیابان، معابر تاریک و روستا تحمل کنند.

این را به خوبی می دانیم که زمستان کم بارانی را پشت سر گذاشتیم وخشک ترین بهار را تجربه کردیم، آب کافی برای گردش توربین ها وجود ندارد. مسئولین برق ناگزیر به قطع برق هستند، اما واقعا اینگونه؟! بدون برنامه؟!

شما که ناگزیر به برق هستید، چرا برنامه ریزی نمی‌کنید؟! فکر نمی کنید در آن لحظه قطع برق ناگهانی افرادی در آسانسور آپارتمان ها گیر می‌کنند.

فکر نمی‌کنید افرادی زیر دوش حمام گرفتار می‌شوند؟ یا برخی نیمی از محاسن خود را اصلاح کرد ه اند و برای مابقی آن باید چه کار کنند؟! دانش دانش‌آموزانی که در فضای مجازی باید امتحان دهند چه کار کنند؟!

همه این اتفاقات برای شهروندان به وقوع افتاده و آثار منفی قطع ناگهانی برق گریبانگیر آنها شده است، خواهش می‌کنیم حتی برای تحمیل سختی و مشقت به مردم برنامه ریزی کنید که درد و رنج آنها کمتر باشد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار