معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت ایلام
عبدخانی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت ایلام از تشکیل۳۱۰پرونده تخلف در نانوایی‌های استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۶۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 23 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عزت اله عبدخانی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام بیان داشت: با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی در استان در سال ۹۹، تعداد ۵۶۵۶ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی استان ایلام انجام گرفته است.

او تصریح کرد: در این بازرسی‌ها که توسط بازرسان و کارشناسان واحد آرد و نان این سازمان و با همکاری دستگاه‌های زیربط از قبیل تعزیرات، اتاق اصناف و علوم پزشکی استان انجام میگیرد با واحد‌هایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی‌نمایند و نان‌های بی کیفیت به مردم عرضه می‌نمایند به شدت برخورد می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام اضافه کرد: طی این بازرسی‌های انجام شده، ۳۱۰فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری و ... به ارزش ریالی بالغ بر۵۵۶میلیون ریال تشکیل و جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

عزت اله عبدخانی یادآور شد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گزارش دهند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار