دبیر جشنواره خرید شهر بندرعباس با بیان اینکه در این جشنواره صنوف مختلف و خصوصا در مراکز بزرگ تجاری تخفیف‌های مختلفی ارایه می‌شود، ادامه داد: هماهنگی با مراکز اقامتی مانند هتل‌ها جهت اعمال تخفیفات ویژه در ایام برگزاری این جشنواره یکی دیگر از اقدامات صورت پذیرفته در این زمینه است.
کد خبر: ۹۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰ 17 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان،  سید محمد بنی‌هاشمی با اشاره به برگزاری جشنواره خرید شهر بندرعباس اظهار کرد: این جشنواره با هدف جذب گردشگر و رونق‌بخشی به شهر برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه این جشنواره اوایل دی ماه امسال برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری این جشنواره هماهنگی‌های لازم با اتاق اصناف جهت اعمال تخفیف‌های لازم صورت پذیرفته و علاوه بر آن، با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگر نیز هماهنگی‌های لازم جهت همکاری انجام شده است.
 
مشاور شهردار و دبیر جشنواره خرید شهر بندرعباس با بیان اینکه در این جشنواره صنوف مختلف و خصوصا در مراکز بزرگ تجاری تخفیف‌های مختلفی ارایه می‌شود، ادامه داد: هماهنگی با مراکز اقامتی مانند هتل‌ها جهت اعمال تخفیفات ویژه در ایام برگزاری این جشنواره یکی دیگر از اقدامات صورت پذیرفته در این زمینه است.
 
بنی‌هاشمی با بیان اینکه شهر بندرعباس طی سه چهار سال اخیر به بارانداز مسافرین و گردشگران جهت عزیمت به جزایر تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: هماهنگی با آژانس‌های بزرگ گردشگری جهت ارایه پکیج‌های گردشگر یبه مقصد بندرعباس یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در راستای هدف مورد نظر جشنواره که همان رونق‌بخشی به اقتصاد شهر می‌باشد، صورت گرفته است.
 
وی تصریح کرد: در مدت اجرای این جشنواره تورهای درون شهری با هدف معرفی جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهر بندرعباس به اجرا در خواهد آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار