کد خبر: ۹۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 17 September 2015
رئیس پلیس فتای گیلان از دستگیری مدیر سایت اینترنتی فروش نرم‌افزار غیرمجاز و نیز عامل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در تلگرام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایرج محمدخانی صبح امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به دستگیری دو مجرم اینترنتی، اظهار کرد: تیم کارشناسی رصد پلیس فتا مدیر وب‌سایتی در فضای مجازی را به دلیل عرضه و فروش نرم‌افزارهای غیرمجاز دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه فرد مذکور 26 ساله اهل و ساکن رشت بود، تصریح کرد: این متهم با دستگیری به صراحت اعتراف کرد که اقدام به فروش نرم‌افزارهای غیرمجاز می‌کرده است.

رئیس پلیس فتای گیلان از ارجاع فرد متهم به دادسرای عمومی رشت خبر داد و در ادامه گفت: فرد دیگری که خانمی را به انتشار تصاویر خصوصی در تلگرام تهدید می‌کرده است، دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه پرونده دادخواهی زنی 25 ساله به پلیس فتا ارجاع شده بود، افزود: طبق این دادخواهی فردی ناشناس در تلگرام زن جوان را تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی او در تلگرام کرده بود و قصد اخاذی داشت که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

محمدخانی عامل تهدید مذکور را جوانی 30 ساله معرفی کرد و گفت: این فرد با هماهنگی مقام قضایی در رشت دستگیر شد و به بزه انتسابی خود اعتراف کرد که به دادسرای عمومی انقلاب رشت معرفی ارجاع شد.

وی از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس Gfata@police.ir گزارش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار