مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیمرغ گفت: با حکم قضایی 6 مورد از ساخت‌وسازهای غیرمجاز به مساحت 9 هزار و 382 مترمربع در این شهرستان تخریب شد.
کد خبر: ۹۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰ 17 September 2015
به گزارش تابناک مازندران مجید جعفری اظهار کرد: در راستای حفظ و نگهداری از زمین‌های کشاورزی زراعی و باغی، 6 مورد از ساخت‌وسازهای غیرمجاز به مساحت 9 هزار و 382 متر مربع شامل دیوارکشی و کارگاه بلوک در این شهرستان با حکم قضایی تخریب شد.
وی ضمن قدردانی از همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، گفت: جهاد کشاورزی با متخلفان تغییر کاربری غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی به‌شدت برخورد قانونی می‌کند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیمرغ بیان کرد: حکم هفت فقره قلع‌وقمع و تغییر کاربری غیرمجاز نیز به صورت توافقی با مالکان انجام شده است.
جعفری تصریح کرد: در سال‌جاری، 13 قلع‌وقمع در روستاهای زیارکلا، آهنگر‌کلا، خراط‌کلا، رضوان‌کلا، پایین‌دسته، پهناجی، مری، موسی‌کلا و اخته‌چی با حکم مراجع و با همکاری ضابطان قضایی انجام شده است.
وی در پایان گفت: تمامی مالکان زمین‌های کشاورزی و باغی قبل از هرگونه تغییر کاربری زمین‌های خود، برای دریافت مشاوره و مجوزهای قانونی به مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان و یا مرکز جهادکشاورزی دهستان‌های تابعه مراجعه کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار