مدیرعامل شرکت گاز ایلام از پایان عملیات گازرسانی به شهرستان ایلام خبر داد و گفت: با جدایی بخش چوار، شهرستان ایلام از نظر مصرف انرژی بعنوان چهارمین شهرستان استان، به جمع مناطق سبز پیوست.
کد خبر: ۹۶۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 12 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  عباس شمس اللهی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گازرسانی در مناطق شهری و روستایی شهرستان ایلام ۱۰۰ درصد است، افزود: این شهرستان شامل ۲ شهر و ۳۴ روستا با پوشش ۱۰۰ درصدی گازررسانی است.

وی افزود: عملیات گازرسانی به شهرستان ایلام بعنوان اولین شهر استان از سال ۸۶ آغاز و با گسترش شبکه گاز در حوزه شهر و روستاهای این شهرستان، خدمات گازرسانی آن به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام ادامه داد: در این شهرستان تاکنون نزدیک به ۷۹ هزار مشترک جذب، ۳۸ هزار انشعاب نصب و ۷۸۷ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه و نیز ۹۰ کیلومتر خط انتقال اجرا و ۴۵ ایستگاه گاز CGS و TBS احداث شده است.

شمس اللهی تصریح کرد: در راستای حمایت از بخش صنعتی از ابتدای عملیات گازرسانی در شهرستان ایلام تاکنون ۲۰۷ واحد صنعتی و تولیدی گازدار شده‌ است.

وی اضافه کرد: حدود ۶۸ هزار از مشترکان شهرستان ایلام را مشترکان شهری و ۱۱ هزار را مشترکان روستایی تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام در ادامه خدمات رسانی الکترونیکی و غیرحضوری به مشترکان در شرایط کرونایی جامعه را از نقاط قوت شرکت گاز استان برشمرد و یادآور شد: کلیه خدمات شرکت گاز از جمله دریافت قبض، پرداخت گازبها، اعلام رقم کنتور، شکایات، پیشنهادات، انتقادات، پیگیری مکاتبات، استعلام و غیره از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان به آدرسhttp://crm.nigc-ilam.ir قابل دسترسی و انجام بوده و مشترکان نیاز به مراجعه حضوری نداشته و می‌توانند از این طریق اقدام کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار