تراکتور از سه بازی خود در دور رفت این رقابت‌ها فقط سه امتیاز از سه تساوی کسب کرده و فعلا در جایگاه دوم قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۵۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ 21 April 2021

به گزارش تابناک تبریز،تراکتور پس از قهرمانی در جام حذفی و صعود مستقیم به رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های پاختاکور؛شارجه و نیروی هوایی عراق همگروه شد.تراکتور از سه بازی خود در دور رفت این رقابت‌ها فقط سه امتیاز از سه تساوی کسب کرده و فعلا در جایگاه دوم قرار گرفته است.

تراکتور- پاختاکور

 

تراکتور شروع فوق العاده‌ای برابر پاختاکور داشت و با دو گل در نیمه دوم از حریفش پیش افتاد اما ازبک‌‎ها در 13 دقیقه بازی را 2-3 کردند. البته این پایان کار نبود و محمد عباس‌زاده قبل از تعویضش یک پنالتی گرفت و آن را تبدیل به گل کرد تا ناجی رسول خطیبی و تیمش شود.

 

تراکتور برابر پاختاکور آمار 12 شوت، 4 شوت در چارچوب، مالکیت توپ 49 درصد و 394 پاس با دقت 81 درصد را در آن بازی به نام خود ثبت کرد.

 

تراکتور - شارجه

 

تقابل خطیبی با تیم و هم‌بازی سابق خود هم برنده‌ای نداشت. خطیبی که سابقه بازی برای شارجه را دارد، برای گرفتن سه امتیاز از تیم اماراتی باید عبدالعزیز العنبری را شکست می‌داد اما در دیداری که داور بازی یک پنالتی مسلم برای تراکتور نگرفت و محمدرضا اخباری هم در یکی دو صحنه به داد تیمش رسید، بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

تراکتور برابر شارجه آمار 10 شوت، 2 شوت در چارچوب، مالکیت توپ 47 درصد و 433 پاس با دقت 84 درصد را در آن بازی به نام خود ثبت کرد.

 

 تراکتور - نیروی هوایی

 

تراکتور به امید کسب اولین برد به مصاف حریف عراقی رفت اما بازی دیشب هم برنده‌ای نداشت و حالا تمام امید تراکتور به بازی های دور برگشت است.

 

تراکتور برابر نیروی هوایی عراق آمار 10 شوت، 2 شوت در چارچوب، مالکیت توپ 46 درصد و 349 پاس با دقت 75 درصد را به نام خود ثبت کرد.

 

تراکتور به لحاظ آماری، روند رو به رشدی در این سه بازی نداشته و باید دید خطیبی می‌تواند شرایط تیمش را در سه بازی آینده مرحله گروهی تغییر دهد یا نه؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار