پرویز توسلی زاده خبر داد:
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از دیدار ۸۶۳۷۴ نفر از شهروندان کرمانشاهی با مقامات قضایی دادگستری این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ 04 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه پرویز توسلی زاده با بیان اینکه وقت تمام قضات و کارمندان متعلق به مردم است از دیدار با ۵۳۶۵ نفر از مراجعه کنندگان کرمانشاهی در یازده ماه ابتدایی سال گذشته خبر داد.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات مردم باید از اولویت‌های کاری باشد، خدمت به مردم در نظام اسلامی توفیقی است که در راستای مدیریت حاصل می‌شود و باید قدر دانسته شود و از این فرصت به بهترین وجه استفاده گردد.

وی افزود: معتقدیم ارتباط دوسویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف می‌شود. این مهم سرمایه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد و می‌تواند سبب کاهش مراجعات به دادگستری شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: ۸۶۳۷۴ نفر از شهروندان کرمانشاهی در یازده ماه ابتدایی سال گذشته با مقامات قضایی دادگستری استان ملاقات کرده اند.

توسلی زاده اضافه کرد: به همه مسئولین قضایی در تمامی مجتمع‌ها و حوزه‌های قضائی تابعه تاکید شده است که موضوع ملاقات با مردم را در اولویت کار‌های خود قرار دهند و علاوه بر تمامی روز‌های هفته، یک روز خاص را به این موضوع اختصاص دهند و با رعایت شأن و کرامت مراجعین به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار