مدیرعامل شرکت گاز ایلام ؛
مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: تاکنون ۲۵ شهر استان گازدار شده و تنها شهر پهله در دست اقدام است که عملیات این شهر نیز تا پایان کار دولت تدبیر و امید به اتمام می رسد.
کد خبر: ۹۵۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 04 April 2021

به گزارش تابناک ایلام، عباس شمس اللهی بیان داشت: طی چهار سال گذشته در دولت دوم تدبیر و امید تاکنون سه شهر استان گازدار شده و تا پایان کار دولت، همه شهرهای استان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی یادآور شد: در طول چهار سال گذشته ۲۰۵ روستای استان گازدار شده اند و با اتمام عملیات گازرسانی به روستاهای در دست اقدام تا پایان دولت، ضریب نفوذ گازرسانی روستایی استان به ۹۷ درصد می رسد و کار مطالعه ، طراحی و اجرای گازرسانی به سه درصد روستاهای باقیمانده استان در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در دولت دوم تدبیر و امید تاکنون ۵۳۶ واحد صنعتی، تولیدی در اقصی نقاط مختلف استان گازدار شده است.

شمس الهی با بیان اینکه شرکت گاز در پایان سال جاری اقدام به پرداخت مبلغ ۱۸ میلیارد ریال از مطالبات شهرداری ها و دهیاری ها نموده، گفت: شرکت گاز به منظور عمران و آبادانی، رفع مشکلات طرح هادی روستاها هرساله مبلغ قابل توجهی به روستاهایی که کار گازرسانی در آنها انجام می شود، بعنوان هزینه حفاری پرداخت می کند.

شمس اللهی با توجه به فعالیت مداوم و درآمد زایی شرکت‌های پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام از استاندار درخواست کرد با صدور دستور لازم به شرکت های مذکور نسبت به پرداخت مطالبات معوق شرکت گاز استان که بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال در دست اقدام است تا با تزریق این نقدینگی در اتمام پروژه های در دست اقدام تسریع شود./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار