مدیرعامل شرکت گاز ایلام،
مدیرعامل شرکت گاز ایلام از فعالیت ۲۷ پروژه اجرایی توسعه شبکه توزیع، خطوط تغذیه و نصب انشعاب برای گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع باقیمانده در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 11 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام، عباس شس الهی اظهار داشت: 27پروژه در زمینه توسعه گازرسانی، تکمیل گازرسانی روستاهای باقیمانده و غیره می باشند که مهمترین آنها شامل گازرسانی به روستاهای باقیمانده شهرستان چوار در ۲ فاز و گازرسانی به شهر پهله بخش زرین آباد در شهرستان دهلران بعنوان آخرین شهر فاقد گاز در استان هستند.

وی افزود:با الگو برداری از چندین شرکت گاز استانی با سابقه در حال جاری سازی نرم افزار کنترل پروژه برای برنامه ریزی جامع و قوی تر جهت رسیدن به اهداف کلان و ارتقا جایگاه سازمانی این شرکت و نظام مند کردن سیستم کنترل پروژه هستیم.

شمس الهی گفت:به منظور نظارت و رصد بیشتر پروژه ها، علاوه بر بازدیدهای روزانه و هفتگی مدیران ستادی از پروژه ها، از ابتدای سال جاری تعداد ۲۷ جلسه کنترل پروژه توسط اعضای کنترل پروژه به منظور بررسی میزان پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه ها انجام شد که خروجی آن باعث افزایش راندمان کاری در این پروژه ها شده است.

وی بیان داشت: ثبت و کنترل تمامی پروژه های شرکت به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه در برنامه و فرمت های طراحی شده این شرکت انجام و همزمان نیز در دو سامانه متمرکز سورین و سگال شرکت ملّی گاز ایران ثبت می شوند تا ضمن رصد و کنترل دقیق زمان اجرا و خاتمه آنان، تلاش شود در کمترین و حداقل زمان ممکن، اجرایی شوند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار