معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: شهرستان دهلران طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در وضعیت نارنجی به سر می‌برد و طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونای استان و قرارگاه شهید سلیمانی راههای ورودی به شهرستان دهلران از سمت استان خوزستان باید کنترل و از ورود افراد غیربومی به این شهرستان جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۵۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 22 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ نصرالهی افزود: سپاه پاسداران در کنار ستاد کرونای استان قرار دارد و با فعال کردن کمیته‌های رهگیری و رصد درصدد کنترل و کاهش کوید 19 است.

وی گفت:شهرستان دهلران طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در وضعیت نارنجی به سر می‌برد و طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونای استان و قرارگاه شهید سلیمانی محدودیت تردد شبانه در ایلام با کنترل و نظارت بیشتری اعمال می شود

نصرالهی گفت: راههای ورودی به شهرستان دهلران از سمت استان خوزستان باید کنترل و از ورود افراد غیربومی به این شهرستان جلوگیری شود.

سرهنگ نصرالهی بیان داشت: کادر درمانی استان در یک سال گذشته با تلاش مضاعف در حال خدمت به مردم عزیز ایلام هستند و مردم برای کمک به این عزیزان از سفرهای غیرضرور به این استان خودداری نمایند و حدالامکان در خانه بمانند.

وی افزود: ماشین‌های غیربومی از مسیرهای ورودی به استان ایلام به منطقه مبدا عودت خواهند خورد./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار