معاون استاندار ایلام خبر داد؛
معاون توسعه منابع انسانی استاندار ایلام و رئیس قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا از کاهش ابتلای کارمندان ایلامی به کرونا خبر داد و گفت: تردد در تفرجگاه ها همچنان ممنوع است.
کد خبر: ۹۲۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 08 December 2020

 به گزارش تابناک ایلاک، معروف بسطامی  با عنوان این مطلب که ابتلا به کرونا در بین کارمندان این استان کاهش چشمگیری داشته است، اظهار کرد: میزان ابتلای کارمندان به کرونا از ۲۵۰ نفر به ۲۰ تا ۳۰ نفر رسیده است که نشان می‌دهد نظارت‌ها و رعایت پروتکل‌ها تأثیر بسیار خوبی بر کاهش ابتلا داشته است.

وی از عوامل تاثیرگذار در کاهش ابتلا به کرونا همچون حوزه‌های بازرسی، صنعت، معدن و تجارت و اصناف قدردانی کرد و گفت: همچنین از نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی که تلاش‌های شبانه روزی برای اجرای طرح محدودیت‌ها داشتند، تشکر می‌کنم.

بسطامی با عنوان این مطلب که انتشار اخبار التهاب آور موجب نگرانی مردم می‌شود، تصریح کرد: نگرانی که برای همه دلسوزان است بحث التهاب آوری و انتشار اخبار مأیوس کننده در جامعه است و با توجه به شرایط بسیار سختی که در جامعه وجود دارد باید تا حد امکان از این موضوع اجتناب شود.

وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان در این مدت خدمات ارزنده‌ای انجام داده و کادر درمان مجاهدت بسیاری داشته‌اند، ولی برخی اوقات یک سایت و کانال این گونه فعالیت‌ها را بی ارزش می‌شمرد.

بسطامی همچنین از پلیس راهور و شهرداری خواست همچنان مراکز تفریحی و تفرجگاه‌ها مسدود باشند و اگر نیاز به نیروی اضافی بود، از نیروی بسیج هم استفاده کنند.

وی اضافه کرد: شهرستان ایلام وضعیت قرمز داشت و در حال حاضر وضعیت نارنجی شده ولی باید همچنان پروتکل‌ها رعایت شود تا دوباره با مشکل روبرو نشویم.

وی ادامه داد: باید رعایت پروتکل‌ها در بازار، فروشگاه‌ها و پاساژها انجام و نظارت کامل صورت گیرد و اصناف هم در این زمینه همکاری داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر رعایت پروتکل‌ها ادامه نیابد، باز هم مجبور به افزایش محدودیت‌ها و تعطیلی بازار خواهیم شد که باعث مشکلات اقتصادی برای بازاریان می‌شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار