صبح امروز و با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد جذب هرگونه نیروی انسانی جدید در این سازمان ممنوع شد.
کد خبر: ۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴ 02 March 2015

به گزارش تابناک از خراسان رضوی، محمدمهدی برادران، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد امروز دوشنبه یازدهم اسفند ماه در پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد در موافقت با تصویب این تبصره با بیان اینکه شهرداری مشهد اکنون دارای نیروی مازاد است، اظهار کرد: شهرداری از نیروهای مازاد خود رنج می‌برد و این مصوبه در راستای مدیریت هزینه‌های جاری می‌تواند مفید باشد.

وی ادامه داد: شهرداری دارای ۱۸۴۳ پست در امور نظارتی و برنامه‌ریزی است و سایر امور از طریق برون سپاری به بخش خصوصی واگذار شده است.

برادران افزود : شهرداری در پی ایفای وظیفه خود است و اشتغالزایی وظیفه بخش خصوصی است که تولید را برعهده دارد.

همچنین به گفته وی 128 میلیارد تومان در سال آینده بودجه برای پروژه های حاشیه شهر مشهد پیش بینی شده که بودجه تملک هم برای این مناطق اضافه می شود.

محسن انتظاری هروی، رییس شورای اسلامی شهر مشهد نیز عنوان کرد: در حال حاضر جذب نیرو در شهرداری مدنظر نیست اما چنانچه لزومی بر جذب نیرو باشد این پذیرش باید از طریق آزمون سراسری و در شرایط مساوی و با اولیت خانواده‌های ایثارگران انجام شود.

در تبصره ۳۳ آمده است که به کارگیری هرگونه پرسنل جدید در شهرداری مشهد شامل ستاد، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته ممنوع است و در موارد اضطراری باید در چهارچوب ضوابط، مقررات رسمی و مصوبات شورای اداری استخدامی شهرداری مشهد انجام گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار