مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام
مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام از احداث 5 کتابخانه جدید در شهرستان های مختلف استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 10 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام اظهار داشت: کار احداث پنچ پروژه جدید کتابخانه در شهرستانهای مختلف استان در دست اقدام است که با بهره برداری از این پروژه ها در سال آبنده، مجموعا” ۱۴۵۰ متر مربع به سرانه کتابخانه های عمومی استان افزوده می شود.

سمیه حیدری عنوان کرد: تمام تلاش پرسنل کتابخانه های عمومی ارائه خدمات به موقع و مورد نیاز مردم است و جهت گیری اصلی در این مجموعه، نیل به اهداف تعیین شده در سند چشم انداز کتابخانه های عمومی است.

وی افزود: کتابخانه به عنوان یک پایگاه اجتماعی و فرهنگی علاوه بر تامین و امانت کتاب به علاقمندان، برنامه فرهنگی متنوعی برای توسعه فرهنگ مطالعه انجام خواهد داد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام یادآور شد: برنامه های فرهنگی شاخصی مانند جشنواره کتابخوانی رضوی، تاسیس محافل ادبی، راه اندازی برنامه راویان بالندگی با هدف تجلیل از شاعران شعر انقلاب، پیک کتاب و برنامه های روزانه فرهنگی، همگی در راستای تحقق این ماموریت جدید نهاد کتابخانه های عمومی کشور است.

حیدری تصریح کرد: در ایام کرونا بالغ بر ۱۶ هزار برنامه فرهنگی با همت همکاران کتابدار در بستر فضای مجازی، در کتابخانه های سطح استان انجام شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار