سخنگوی ستاد مردمی استقبال از رئیس‌جمهور از تشکیل ستادهای مردمی استقبال از دولت در استان خبرداد.
کد خبر: ۹۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 14 September 2015
به گزارش تابناک مازندران لطف‌الله آجدانی با اشاره به اینکه افزایش مشارکت مردمی در سفر هیات دولت به مازندران موردنظر است، تصریح کرد: علاوه بر تلاش‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی وجود ستاد استقبال مردمی که بتواند فضای گسترده‌ای از انگیزش‌های مردمی برای جضور و مشارکت مردم ایجاد کند ضروری است.
وی با بیان اینکه براساس هماهنگی نیروهای مردمی، شخصیت‌ها و فعالان حوزه‌های مرتبط بدون توجه به گرایش‌های جناحی در این ستاد دعوت شدند، افزود: بنا بر این شد از همه ظرفیت‌ها برای حضور چشمگیر مردم استفاده شود.
سخنگوی ستاد مردمی استقبال از رئیس‌جمهور در مازندران  با بیان اینکه این ستاد با محوریت ستادهای سابق انتخاباتی روحانی در مازندران و همراهی اقشار، فعالان اجتماعی و سیاسی اصلاح طلبان حتی اصولگرایان معتدل و همه کسانی که حمایت از دولت تدبیر را ضرورت می‌دانند تشکیل شده است، عنوان کرد: تمام تلاش‌ها به میزانی است که مشارکت مردم در این سفر افزایش یابد زیرا قطعا این سفر مواهب بسیاری برای حل معضلات توسعه‌ای استان خواهد داشت.
وی با اعلام اینکه با حضور رئیس‌جمهور اعتبارات ویژه‌ و متمایزی از آنچه پیش از این در سفرها رخ داده بود برای مازندران شکل خواهد داد، گفت: سفر ریاست‌جمهوری فرصت طلایی است که بخش قابل ملاحظه‌ای در نتیجه برخورداری از مواهب سفر حاصل می‌شود و گسترش مشارکت مردمی و هر چه برشکوه‌تر برگزار شدن استقبال در میزان برحورداری موثر خواهد بود.

آجدانی با بیان اینکه این ستاد با حضور مجموعا 21 نفر از اعضای شورای مرکزی ستاد سابق و 21 کمیته زیرمحموعه این ستاد تلاش می‌کند با هماهنگی با مراجع قانونی با بهره‌گیری از تمام چهره‌ها و فعالان و تشکل‌های مردمی زمینه‌های حضور مردم در این مراسم را تسهیل کند، یادآور شد: این ستاد سعی کرده با محوریت اعتدال برای اولین بار ترکیبی متکی بر وفاق گروه‌های مختلف شکل دهد به طوری که در آن از نمایندگانی از سه حزب اصلاح‌طلب جمعیت‌های زنان و شخصیت‌های ارشد شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان حضور دارند.
وی تصریح کرد: اعتقاد داریم رئیس‌جمهور برای همه است و همه گروه‌ها و اقشار که دولت را به تبعیت از منویات رهبری به رسمیت می شناسند و حواهان حمایت هستند در این سفر حضور پررنگ خواهند داشت.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار