فرمانده يگان ويژه استان قم از کسب مقام قهرماني تيم يگان ويژه اين استان در مسابقات پنج گانه ظفرمندان خبر داد و گفت : اين مسابقات در قالب هفت تيم هفت نفره در رشته‌هاي شنا، آمادگي جسماني، ميدان موانع، راپل و پينت بال برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 14 September 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ دوم حسن رودباري گفت: مسابقات ورزشي ظفرمندان که با هدف هماهنگي و به نمايش گذاشتن قدرت و توانمندي نيروهاي عملياتي و امدادي استان ‏قم برگزار شد، با قهرماني تيم يگان ويژه اين استان به پايان رسيد. 

وي افزود : برگزاري مسابقات ظفرمندان با حضور تيم‌هايي از سپاه پاسداران، هلال احمر، آتش‌نشاني،سازمان زندان‌ها ،فرماندهي انتظامي استان قم در قالب هفت تيم هفت نفره در رشته‌هاي شنا، آمادگي جسماني، ميدان موانع، راپل و پينت بال برگزار شد که يگان ويژه با اقتدار کامل و با کسب امتياز بالاتر به مقام قهرماني رسيد. 

فرمانده يگان ويژه استان قم با اشاره به اهداف برگزاري اين مسابقات خاطر نشان کرد: يگان ويژه با هدف هماهنگي و به نمايش گذاشتن قدرت،توانمندي نيروهاي عملياتي و امدادي استان اين مسابقات را به اجرا در آورد تا تيم هاي شرکت کننده بتوانند توانمندي هاي خود را در معرض نمايش بگذارند. 

اين مقام انتظامي ادامه داد: يگان ويژه از مهمترين نيروهاي عملياتي در سطح کشور محسوب مي شود که به دليل واگذاري مأموريت هاي مهم و حساس به اين يگان، لازم است کارکنان اين مجموعه از آمادگي جسماني مطلوبي برخوردار باشند و اجراي اين مسابقات مي تواند بخشي از آمادگي و توانمندي‌ اين يگان مقتدر را به منحصه ظهور بگذارد. 

وي بيان کرد: خوشبختانه در نخستين دوره اين مسابقات که به ميزباني يگان ويژه استان قم برگزار شد،تيم‌هاي شرکت‌کننده از بهترين نيروهاي خود در اين مسابقات استفاده کردند که در پايان، با برتري تيم يگان ويژه استان قم به اتمام رسيد. 

رودباري گفت: يگان ويژه استان قم در اين مسابقات با کسب امتياز بالاتر نسبت به رقيبان خود به مقام قهرماني رسيد و تيم هاي فرماندهي انتظامي استان و آتش نشاني به ترتيب دوم و سوم شدند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار