رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان دهلران بیان داشت: یگان حفاظت از اراضی کشاورزی (زراعی و باغها) در شهرستان دهلران و بخش‌های تابعه (مرکزی _ دشت عباس _ موسیان زرین آباد سراب میمه) فعال بوده و از هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری و با متخلفان قاطعانه برخورد میشود.
کد خبر: ۹۴۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲ 24 February 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛رحمان کرمی افزود : هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز در قالب ایجاد بنا، برداشتن یا افزایش شن و ماسه، دیوار کشی، فنس کشی و.. در اراضی کشاورزی (زراعی و باغها) بدون مجوزقانونی پیگرد قانونی دارد.

وی گفت:  در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز به صاحبان آنان اخطار داده می‌شود و در نهایت جهت تعیین تکلیف ساخت و ساز‌های غیر مجاز، افراد متخلف به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.

​​​​​​کرمی بیان کرد:یگان حفاظت از اراضی کشاورزی (زراعی و باغها) در شهرستان دهلران و بخش‌های تابعه (مرکزی _ دشت عباس _ موسیان زرین آباد سراب میمه) فعال بوده و از هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری و با متخلفان قاطعانه برخورد میشود.

وی تصریح کرد:پل ارتباطی امور اراضی با مردم، سامانه ۱۳۱ است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در زمینه تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغها، موارد را اعلام، تا با مشارکت و حمایت مردم از اراضی کشاورزی شهرستان دهلران محافظت لازم بعمل آید.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار