رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دهلران؛
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دهلران گفت: افراد از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی خودداری کنند چرا که یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دهلران برابر قانون با تشکیل پرونده متخلفین را به دستگاه قضایی معرفی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۰۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴ 26 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  نصرالله پارسه در گفتگو با تابناک اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفظ اراضی ملی با دستور دادستان شهرستان دهلران چندین بنا و ساخت سازهای بدون مجوز از جمله دیوارکشی، محوطه سازی ،وهمچنین حدود و ثغور مشخص شده توسط افراد فرصت طلب در پلاک 1فرعی از 35اصلی در بخش مرکزی شهرستان قلع وقم شدند.

وی بیان داشت : پس از دریافت حکم قضائی با حضور فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان وشهرستان دهلران و همچنین نیروی انتظامی برابر قانون با متخلفین برخورد و مصالح که برای ساخت وساز در عرصه های ملی دپو شده بود امحاء شدند.

پارسه اظهار داشت: افراد از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی خودداری کنند چرا که یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دهلران برابر قانون با تشکیل پرونده متخلفین را به دستگاه قضایی معرفی خواهد کرد.

وی افزود : حفاظت بهینه از عرصه های ملی و برخورد قاطعانه با متخلفین مربوطه، جزء اولویت های نخست این اداره است و با متصرفین غیرقانونی اراضی ملی و متخلفین دراین حوزه به شدت برخورد خواهد شد.

پارسه عنوان کرد: حفاظت و احیاء عرصه های ملی شهرستان مستلزم مشارکت همه جانبه و آگاهانه اقشار مختلف مردم و دوستداران و همیاران طبیعت و همکاری دستگاه های مربوطه در شهرستان می باشد و از مردم انتظار می رود که به محض مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی مراتب را از طریق تلفن رایگان امداد جنگل(۱۵۰۴) و یا خط تلفن ۳۳۷۲۴۵۵۹ اطلاع دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار