مدیرکل گمرک استان ایلام؛
مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: روزانه به طور متوسط ۲۵۰ کامیون حامل کالای صادراتی و بازرگانی از مرز بین المللی مهران پس از تشریفات گمرکی به کشور عراق صادر می شود که تمامی این کامیون ها قبل از خروج از مرز بازرسی شده در صورت برخورد با موارد مشکوک این موضوع در دست بررسی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۴۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 21 February 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛روح الله غلامی گفت: قرنطینه‌های بهداشتی با جدیت بیشتری در مرز مهران فعال است و تیم‌های بهداشتی در این مرز برای غربالگری و پایش افراد آلوده و انجام اقدام های پیشگیرانه برای مقابله با بیماری‌ها حضور دارند.

وی اظهار کرد: تشدید اقدام های بهداشتی در مرز و غربالگری و پایش بهداشتی رانندگان و همچنین ضدعفونی کامیون های حامل کالاهای صادراتی در راستای مقابله با بیماری ویروسی کرونا در مرز بین المللی مهران انجام می شود.

غلامی  افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی (صیفی جات) به ارزش ۴۷ میلیون دلار از مرز بین المللی مهران به عراق صادر شده است.

وی تصریح کرد: پس از حدود سه ماه و نیم تعطیلی مرز مهران و در نتیجه مذاکرات متعدد مسوولان کشوری و استان ایلام با طرف‌های عراقی فعالیت تجاری مرز بین‌المللی مهران که بدلیل شیوع کرونا متوقف شده بود در نیمه دوم خردادماه سال جاری از سر گرفته شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار