فرماندار دهلران؛
فرماندار دهلران گفت: استفاده مردم از پوشش ماسک برای جلوگیری از شیوع کرونا در این شهرستان به ۴۰ درصد کاهش یافته که بسیار نگران کننده است
کد خبر: ۹۴۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ 20 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجید عسگری در نشست ستاد کرونا  عادی انگاری توسط مردم را بزرگترین زنگ خطر برای افزایش کرونا ذکر کرد و اظهار داشت : استفاده از ماسک در شهرستان به کمتر از ۴۰ درصد رسیده است که مردم باید با توجه به این موقعیت استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

عسگری بر ضرورت تشدید نظارت های کرونایی در این شهرستان تاکید کرد و افزود: ادارات در خصوص نصب تابلوهای هشدار دهنده کرونا و شهرداری ها نیز نصب بنر در سطح شهرها با موضوع کرونا و خطرات آن و راه های پیشگیری با رعایت پروتکل های بهداشتی و پیام های آموزشی اقدام کنند.

وی به تعطیلی برخی فعالیت ها در شرایط زرد اشاره کرد و بیان داشت : هر کسب و کاری که در شرایط کنونی پروتکل ها را رعایت نکند، تعطیل می شود، سلامت مردم خط قرمز همه ماست و با کسی در این موضوع تعارف نداریم.

فرماندار دهلران فعالیت تالارها را منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی با ۳۰ درصد ظرفیت ذکر کرد و گفت: هرگونه نشست و گردهمایی و اجتماع بدون داشتن مجوز از ستاد کرونای شهرستان ممنوع است، ضمن اینکه ورود مهمان به مهمانسراها نیز ممنوع و ساماندهی دستفروشان سطح شهر هر چه سریعتر باید انجام و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان در حوزه کاری خود باید هر هفته گزارش را به ستاد کرونای شهرستان ارائه دهد.

عسگری بر ضرورت مسدودسازی آرامستان ها و بقاع متبرکه در شرایط فعلی تاکید کرد و افزود: چاپخانه ها و مراکز چاپ و تکثیر و فضاهای مجازی از درج آگهی فوت خودداری کنند، هرگونه اجرای مراسم عزاداری و عروسی در شهرستان منع قانونی دارد و مردم باید با ستاد کرونای شهرستان همکاری کنند.

رییس ستاد کرونای دهلران از اعضای ستاد خواست در راستای اجرای مصوبات نهایت دقت و تلاش بعمل آورند و بانک ها نیز نسبت به نصب آپلیکیشن ماسک اقدام کنند./م

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار