کد خبر: ۹۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ 14 September 2015
جایگاه سی ان جی دره شهر به دلیل گم شدن کارشناس اداره کل استاندارد در پیچ و خم جاده ایلام دره شهر تعطیل شده است.
به گزارش تابناک ایلام،باز هم جایگاه سی ان جی دره شهربرای چند صدمین بار تعطیل شد تا همچنان مردم این شهر از داشتن یک مدیر پیگیر دلسرد شود.

این جایگاه این بار به دلیل سرکار گذاشتن مردم دره شهر توسط اداره کل استاندارد و گم شدن کارشناس این اداره در پیچ و خم جاده ایلام دره شهر تعطیل شده است.

تعطیلی ده روزه این جایگاه باعث سردر گمی و نارضایتی رانندگان دره شهری شده است بطوریکه برخی به دلیل به صرفه نبودن بنزین هزار تومانی قید کار کردن را زده اند و منتظر تشریف فرمایی جناب کارشناس هستند.

"علی کرمشاهی" رئیس شرکت گاز دره شهر ارسال نامه ای از اداره کل استاندارد برای بررسی وضعیت این جایگاه را دلیل تعطیلی آن عنوان کرده است.

وی گفت: طبق قانون ازتاریخ ارسال این نامه تا زمان بررسی کارشناس استاندارد جایگاه سی ان جی حق فعالیت ندارد.

کرمشاهی افزود: نیامدن این کارشناس برای ما هم مشخص نشده است.

اما شهرداری و شورای دره شهر نیز بعنوان متولی این جایگاه در مزان اتهام است.

 

مهندس" محمدرضا رضا لرستانی" شهردار دره شهر نیز شهرداری را مسئول این تعطیلی ندانست و گفت : با توجه به نامه رسیده شهرداری دره شهر هزینه حضور کارشناس استاندارد پرداخت کرده اما متاسفانه با گذشت بیش از یک هفته وی به شهرستان نیامده است.

 

وی افزود: پیگیریهای ما نیز تا کنون جواب نداده است و کارشناس این اداره نیز مشغله کاری را بهانه قرار داده است.

 

این در حالی است برخی رانندگان به دلیل گران بودن بنزین اقدام به گازسوز كردن خودرو خود کرده اند اما همیشه با مشکل خرابی این جایگاه مواجهه می شوند.

 

تعدادی از رانندگان نیز برای تامین هزینه زندگی خود براي پركردن كپسول گاز خودرو مسير ‪ ۴۰‬كيلومتري تا شهرستان پلدختر را مي‌پيمايند در حاليكه هر كپسول گاز براي ‪ ۱۴۰‬تا ‪ ۱۶۰‬كيلومتر راه كفايت مي‌كند و در واقع نصف سوخت گاز در رفت و آمد به اين جايگاه سوخت مصرف مي‌شود.

حال سوال اینجاست که مسئولان اداره استاندارد به چه حقی ده روز مردم یک شهرستان 50 هزار نفری را سر کار گذاشته و به تمسخر می گیرند؟

ایا برای یک کارشناسی ساده باید رانندگان زحمتکش که با هزاران مشکل مالی از اجاره خانه گرفته تا قسط وام دست و پنجه نرم می کنند را دچار سردر گمی کند؟

چرا وقتی یک راننده 50 تومان کرایه را اضافه می گیرد او را هزاران برابر جریمه می کنند اما هیچ مسئولی جوابگوی پیگیر مشکلات آنان نیست؟

ایا تعطیلی ده روزه این جایگاه که با معیشیت تعداد زیادی از مردم این منطقه ارتباط مستقیم دارد تخلف حساب نمی شود؟

حال تمام رانندگان که از پیگیری مسئولان دلسرد شده اند همچنان نگران به جاده ایلام چشم دوخته اند تا کارشناس این اداره پیدا شده و رانندگان یک شهرستان 50 هزار نفری را از نگرانی برهاند.

منبع:سیمره خبر

 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار