رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:
سرهنگ کهزادی گفت: قهرمانان ورزشی به واسطه برخورداری از محبوبیت و مقبولیت در نزد مردم بهترین مروجان فرهنگ صحیح رانندگی در بین آحاد جامعه هستند.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 16 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در نشست تعاملی با رئیس هیات ورزش‌های همگانی و مدال آوران جهانی، اظهار کرد: افراد شاخص جامعه می‌توانند به عنوان یک ظرفیت مهم نقش بسزایی در توسعه فرهنگ ترافیک و کاهش تصادفات داشته باشد.

کهزادی با اشاره به اینکه ارتقاء فرهنگ ترافیک کم هزینه‌ترین راهکار برای نهادینه سازی انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات است، عنوان کرد: آموزش همگانی به صورت مداوم در همه رده‌ها از نکات مهمی است که می‌تواند در کاهش سوانح رانندگی کارساز باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، تصریح کرد: تعیین الگو‌های مناسب رفتاری، کنترل محسوس و نامحسوس، اصلاح ساختار و مهندسی حمل و نقل عمومی نیز از موضوعات قابل توجه در توسعه انضباط اجتماعی به شمار می‌روند.

سرهنگ کهزادی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و توسعه آموزش همگانی در ارتباط با فرهنگ رانندگی و ترافیکی، بیان داشت: تازمانی که فرهنگ رانندگی اصلاح نشود، امیدی به اصلاح و بهبودرفتار‌های ترافیکی نیست.

وی برهم خوردن نظم شهری، مشکلات تردد، بروز تصادفات و اختلال در رفت و آمد را از پیامد‌های منفی رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی بیان کرد و اعلام داشت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بخشی از حقوق اجتماعی جامعه بوده و بخشی از زندگی است./ح

 

بیشتر بخوانید

فرهنگ رانندگی و رانندگی فرهنگی!

فرهنگ رانندگی ازمهمترین عوامل درحفظ سلامت وحوش استان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار