مصیب شهبازی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سرپل ذهاب گفت : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متوالی اصلی بازسازی مناطق زلزله زده بود و کار بسیار سختی را پیش رو داشت که باهمکاری سایر نهادهای انقلابی ، خیرین و همراهی خود مردم توانستند این مهم را به سرانجام برسانند.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 11 February 2021

مصیب شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه،اظهار کرد: ایام الله دهه مبارک فجر یادآور ایثار ، حماسه ، رشادت ، بصیرت و ولایتمداری ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر رژیم ستمشاهی و طاغوت است .

وی افزود :در زلزله بیش از ۳۵ هزار واحد مسکونی روستایی و شهری آسیب دید که با تلاش و پیگیریهای بسیار بازسازی آنها صورت گرفت .

شهبازی تصریح کرد : در بخش واحدهای تخریبی روستایی یک فرصت سازی مهم از تهدید زلزله انجام گرفت و ساخت بیش از ۱۲هزارو ۹۳۳ واحد مسکونی درحالیکه ۱۰ هزار و ۸۰۹ واحد تخریبی وجود داشت یک رشد ۲۰ درصدی را در ساخت و ساز روستایی ثبت کرد که موید مهاجرت معکوس به روستاها می باشد .

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سرپل ذهابخاطر نشان کرد: در ساخت و ساز شهری نیز فرصت سازی صورت گرفت و ساخت و ساز در شهر به میزان ۱/۵ طبقه رشد طبقاتی داشته است .

وی گفت: در بخش بازسازی واحدهای تعمیری شهری و روستایی ۱۲هزار و ۳۲۴ واحد مسکونی شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۰۹میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۱۸میلیارد و ۷۶۸میلیون تومان تسهیلات بلاعوض بازسازی شده است و در بخش مساجد نیز تعداد ۴۴باب مسجد آسیب دیده را با اعتباری بالغ بر ۴۲میلیارد تومان بازسازی نموده است .

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار