مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام گفت: شهدا مفاخر نظام و سرمایه های ایران اسلامی هستند و اقتدار امروز ما در دنیا، مدیون خون شهدایی است که جان خود را فدای انقلاب و نظام کردند.
کد خبر: ۹۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 13 September 2015
به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ جعفر منتظری روز یکشنبه در آیین استقبال از دو شهید دوران دفاع مقدس در فرودگاه شهدای ایلام اظهار کرد: بخش عظیمی از موفقیت های امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری و از خودگذشتگی های شهدای والامقام است که باید در هر شرایطی نسبت به تجلیل از مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده این عزیزان اهتمام ورزیم.
وی با ذکر خاطره ای از دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: شهدا درس ایستادگی به ما دادند پیام این عزیزان استقامت، پایداری و به خود آمدن برای حفظ و سربلندی نظام اسلامی است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام ادامه داد: تدوام و پیشرفت کنونی ایران اسلامی مدیون جانفشانی های شهیدان والامقام و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
سرهنگ منتظری با بیان اینکه مبادا ارزش هایی که این عزیزان خلق کردند بدست فراموشی سپرده شود، به صبوری و استقامت خانواده های شهدا اشاره کرد و گفت: خانواده شهدا بویژه پدران و مادران عزیز شهیدان، اسطوره های مقاومت، صبر و پایداری هستند.
وی یادآور شد: دفاع مقدس زیبایی های خاص خود را داشت که اصلا قابل وصف و بیان نیست ولی ما حتی نتوانستیم ذره ای از این دوران را به تصویر بکشیم.
پیکرهای مطهر دو شهید هشت سال دفاع مقدس صبح امروز یکشنبه از طریق فرودگاه شهدا و در میان استقبال باشکوه مردم و مسوولان وارد استان ایلام شد.
شهیدان لطفعلی مراد حاصلی و حمید زرگوشی سال 65 در عملیات والفجر 9 در منطقه عملیاتی شمال عراق به درجه رفیع شهادت نایل آمده و در تفحص های اخیر شناسایی شده و به آغوش وطن بازگشتند.
آیین تشییع این دو شهید گرانقدر و والامقام دوران دفاع هشت سال مقدس فردا دوشنبه 23 شهریور همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع) برگزار می شود.
استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از دو هزار و 800 شهید، 11 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم اسلام کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار