معاون برنامه ريزی و توسعه فرماندار بندرعباس بیان کرد‌؛
تابناک-معاون برنامه ريزی و توسعه فرماندار بندرعباس با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره سازی کالاهای اساسی گفت: اولويت توزيع در روستاها است.
کد خبر: ۹۳۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶ 06 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حسين باباخاني معاون برنامه ريزي و توسعه فرماندار بندرعباس به همراه رضايي معاون اداره كل غله در حاشيه بازديد از انبارهاي ذخيره استراتژيک كالاهاي اساسي با اشاره به نزديكي به ايام تعطيلات پايان سال و ضرورت تنظيم بازار شهرستان گفت: با برنامه ريزي و هماهنگي هاي صورت گرفته، ذخيره سازي كالاهاي اساسي در سطح مطلوبي قرار دارد بطوريكه در حال حاضر ميزان ٤٥٠٠ تن برنج و١٤٠٠ تن شكر در اين انبارها ذخيره شده كه در شرايط نياز و با تصميم ستاد تنظيم بازار استان به مرور و با هدف تنظیم بازار در اختیار فروشگاه‌ هاي بزرگ و واحدهاي صنفي قرار مي گيرد تا در بين شهروندان توزیع شود.

وی با اشاره به ضرورت تامين كالاهاي اساسي روستاها نيز گفت: هم اكنون ميزان ٤٠ تن شكر و٨٠ تن برنج در اختيار تعاون روستايي قرار گرفته كه در حال توزيع به روستائيان عزيز مي باشد ضمن اينكه از ابتداي توزيع روغن نيز بيش از ١٣٠ تن روغن در روستاها توزيع شده است.

باباخاني در پايان جهت بررسي وضعيت توزيع كالاهاي اساسي در سطح واحدهاي صنفي شهر بندرعباس از تعدادي سوپرماركت ومرغ فروشي بازديد نمود.

انتهای پیام/ز۲۸۱

.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار