مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان هرمزگان؛
تابناک- مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان هرمزگان گفت: بالغ بر ۱۸۰ برنامه فرهنگی توسط گروه‌های مختلف بانوان بسیجی در هفته گرامیداشت مقام زن در هرمزگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴ 05 February 2021

عصمت ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در هرمزگان با گرامیداشت ایام دهه فجر و سالروز میلاد حضرت زهرا و امام خمینی (ره)، اظهارداشت: زنان در جامعه اسلامی ایران با تاسی از بانوی بزرگ جهان خلقت حماسه‌های مختلفی را خلق کردند.

وی با بیان اینکه حماسه های بانوان خصوصاً مادران شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم برگرفته از سیره فاطمی است که خود نقطه عطف در تاریخ اسلام، تاریخ بشریت و سرآغاز تحولی عظیم در جامعه بشری بوده است، افزود: مقام معظم رهبری در خصوص نقش و جایگاه زنان در پیروزی انقلاب می‌گویند اگر زنان به انقلاب نمی‌پیوستند انقلاب پیروز نمی شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان هرمزگان با اشاره به اینکه در صورت عدم همکاری بانوان جوانان برای پیوستن به صفوف انقلاب از خانه ها بیرون نمی آمدند، بیان کرد: اگر بانوان دل در گرو انقلاب نداشتند، مردان این طور آزادانه در صفوف انقلاب جانفشانی نمی‌کردند.

ناظری در خصوص نقش زن در انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: بانوان در انقلاب شکوهمند اسلامی به طور مستقیم و غیر مستقیم نقش داشتند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در کنگره هفت هزار زن شهید کشور، خاطرنشان کرد: باید جایگاه و هویت زن مسلمان ایرانی در قالب ارائه الگوی سوم زن نه شرقی نه غربی برای تمام زنان جهان انجام شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان هرمزگان در خصوص برنامه های ویژه هفته گرامیداشت مقام زن در استان، گفت: بالغ بر ۱۸۰ برنامه فرهنگی و ارزشی به مناسبت هفته زن در استان برگزار می‌شود.

ناظری عنوان کرد: برنامه‌ها شامل جشن، مسابقات متنوع ویژه کودکان و نوجوانان، تقدیر از مادران شهدا، رزمایش گردان‌های کوثر و دسته های رزمی همراه با خدمات رسانی می شود.

انتهای پیام/ن۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار