رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران؛
رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران گفت : با همت بسیج جامعه پزشکی شهرستان دهلران‌2هزار نفر از عشایر دهلران خدمات رایگان درمانی دریافت کردند.
کد خبر: ۹۳۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵ 02 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ غلام رضا منصوری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت  داشت : بسیج جامعه پزشکی شهرستان دهلران و اکیپ سرشماری و غربالگری عشایر به منظور اجرای خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق صعب العبور و‌ کوهستانی در دو ماه گذشته به این میزان عشایر خدمات درمانی ارائه کردند.

وی اظهار داشت : به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در هفته جاری  200نفر از عشایر مناطق حاشیه سد کرخه ،ثارالله و عین صوله خدمات بهداشتی ،درمانی از جمله (سرشماری و غربالگری،آموزش و بیماریابی و مراقبت زنان باردار در معرض خطر) دریافت کردند.

منصوری اظهار داشت : در راستای مقابله با ویروس کرونا توزیع ماسک و مایع ضدعفونی و تعداد ۷مورد نمونه رپید تست کرونا و ۸۵مورد سرشماری در مدارس عشایر توسط بسیج جامعه پزشکی انجام شده است .

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران عنوان کرد :به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر اعزام تیم های پزشکی و بهداشتی به مناطق محروم و کمتر بر خوردار در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار دارد ./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار