فرماندار بندرلنگه خبر داد؛
تابناک-فرماندار بندرلنگه از افتتاح و بهره برداری از ۷۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۱۶ میلیارد در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹ 01 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، احمد شیبانی فرماندار شهرستان بندرلنگه در نشست خبری که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با خبرنگاران برگزار شد، گفت: دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت غیور ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. ایام پیروزی انقلاب، یادآور به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت بزرگ ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد و طلوع نور، آزادی و عدالت و نشأت گرفته از نهضت سیدالشهدا (ع) و بر مبنای حمایت از مظلومین و مبارزه علیه استکبار جهانی است.

وی در ادامه دهه فجر را فرصتی برای بازگو کردن خدمات دولت تدبیر و امید و نظام مقدس به مردم دانست و افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و ما به عنوان خدمتگزاران نظام بایستی خدمات و دستاوردهای دولت و نظام را به آن ها اطلاع رسانی کنیم.

فرماندار شهرستان بندرلنگه در خصوص پروژه های دهه فجر امسال گفت: امسال تعداد ۷۳ پروژه عمرانی در حوزه های سرمایه گذاری و اشتغال، آموزشی، بهداشتی، کشاورزی ، ورزشی ، خدمات بندری، عمران شهری و روستایی ، مخابرات ، آب و برق ، راهداری و حمل و نقل ، شیلات ، منابع طبیعی ، صنعت، معدن و تجارت و پخش فرآورده‌های نفتی با اعتبار بالغ بر ۲ هزار و ۵۱۶ میلیارد ریال توسط مسئولین استانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

شیبانی در ادامه افزود از این ۷۳ پروژه ۵۵ پروژه با اعتبار ۸۸۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و ۱۸ پروژه با اعتبار یک هزار و ۶۲۷ میلیارد ریال به صورت مشارکت با بخش غیر دولتی باشد.

انتهای پیام/ز274

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار