سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت:با تلاش و پیگیری مجموعه اقتصادی استان این تعداد واحد تولیدی به مدار تولید بازگشته و چرخ های آنها مجدد به حرکت افتاد.
کد خبر: ۹۳۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 01 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ جهانگیر رستم زاد اظهار داشت: این واحدها شامل کیسه بدون بافت، ورق و صفحه پلی استایرن پلاستیکی، نخ فانتزی، خوراک آماده دام، خوراک آماده آبزیان، انواع فنر تخت خودرو، پوشک بچه و نوار بهداشتی، تولید شن و ماسه، بلوک سیمانی، آسفالت آماده، فیلم تک لایه، اسکلت فلزی، تیرچه فولادی، بهار نخ و خوراک طیور شمس ایوان هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: این واحدها با تلاش و پیگیری مجموعه اقتصادی استان و با حمایت های استاندار، همگی در سال جاری احیا شده و مجدد به مدار تولید بازگشته اند.

رستم زاد با بیان اینکه بعضی از این واحدها از سال ۹۰ تاکنون راکد بوده و حتی به تملیک بانک درآمده بودند، یادآور شد: در راستای تحقق شعار سال و فرمایش مقام معظم رهبری و جهش تولید سعی داشتیم تا از ظرفیت های موجود و همچنین هزینه های که پیش از این انجام شده، این واحدها را دوباره به چرخه تولید بازگردانیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش مجموعه اقتصادی استان تا پایان سال‌جاری چند واحد تولیدی راکد دیگر به چرخه تولید بازگردد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام هدف اصلی از فعالسازی این واحدها را حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و صیانت از سرمایه ملی و تحقق شعار سال برشمرد./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار