با دستور دادستان ایلام؛
حسب دستور افشار خسروی‌زاد دادستان مرکز استان و در راستای حمایت از تولید و رفع مشکل اکسیژن بیماران کرونایی، جانشین دادستان مرکز استان ایلام از کارخانه غیرفعال تولید اکسیژن دره‌شهر بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 31 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛جانشین دادستان مرکز استان ایلام در این ارتباط بیان کرد: در بازدید انجام شده، مدیر این کارخانه مکلف شد در ۴۸ ساعت آینده مشکلات سر راه تولید را توسط کارشناسان بررسی و برای پیگیری به استان ارسال کند.

رضا امیری مقدم افزود: دادستانی برای فعال شدن این کارخانه مهم همه تلاش خود را به کار خواهد بست.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی این کارخانه تولیدی مشکل کمبود اکسیژن دره‌شهر و شهرستان‌های مجاور را رفع می‌کند، افزود: از تلاش رئیس اداره صمت دره‌شهر برای پیگیری این مشکل تشکر می‌کنیم.

امیری مقدم اظهار کرد: کمبود اکسیژن و سختی تهیه آن بیماران کرونایی بیمارستان دره‌شهر را با مشکل مواجه کرده است.

وی گفت: هم اکنون بیشتر اکسیژن این شهرستان از لرستان تامین می‌شود که علاوه بر هزینه بالا، در صورت هرگونه مشکل برای کارخانه مبدا عملاً وضعیت بیماران کرونایی با خطر مواجه می‌شود.

همچنین روز گذشته نیز با حضور معاون دادستان و مسئولان بیمارستان از واحد صنعتی اکسیژن سازی در شهرک صنعتی ایلام بازدید به عمل آمد.

باتوجه افزایش آمار ابتلا کرونا این واحد تولیدی اکسیژن سازی در سه شیفت کاری مشغول به فعالیت و تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌های استان است./ع

 

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار