در دهه فجر امسال:
تابناک-فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان بندرلنگه در دیدار با امام جمعه شهرستان گفت: در دهه مبارک فجر امسال، تعداد ۷۳ پروژه با اعتباری بالغ بر دوهزار و 409 میلیارد ریال در سطح شهرستان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۳۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 31 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، احمد شیبانی در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی رحمة الله علیه و همه شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت غیور ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. ایام پیروزی انقلاب، یادآور به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت بزرگ ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد و طلوع نور، آزادی و عدالت و نشأت گرفته از نهضت سیدالشهدا (ع) و بر مبنای حمایت از مظلومین و مبارزه علیه استکبار جهانی است.

فرماندار شهرستان بندرلنگه در ادامه در خصوص عملکرد مفید دولت تدبیر و امید در سطح شهرستان مطالبی اظهار نمود و گفت: در ایام الله دهه فجر تعداد ۷۳ پروژه با اعتباری بالغ بر دوهزار و چهارصد و نه میلیارد ریال در سطح شهرستان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه نیز در این دیدار در خصوص اهمیت ایام الله دهه فجر مطالب مفیدی ارائه و از فرماندار شهرستان بندرلنگه و اعضای شورای اداری شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/ز248

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار