کد خبر: ۹۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 13 September 2015
فرمانده پلیس راه گیلان گفت: استفاده از تلفن همراه به هنگام رانندگی و بی‌توجهی به جلو، عامل پیشرو در وقوع حوادث رانندگی گیلان است.
خبرگزاری فارس: تلفن همراه عامل پیشرو در وقوع حوادث رانندگی گیلان

مهیار رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت وضعیت کنونی ترافیک محورهای مواصلاتی استان گیلان را روان خواند و اظهار کرد: رانندگان با احتیاط و رعایت نکات قوانین رانندگی کنند.

وی بارندگی هوا را سبب لغزندگی سطح جاده‌ها دانست و تصریح کرد: در شرایط بارانی وضعیت جاده‌ها متفاوت است و باید مراقبت بیشتری از طرف رانندگان اعمال شود.

فرمانده پلیس راه گیلان یکی از دلایل مهم وقوع تصادفات رانندگی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی این استان را صحبت کردن با تلفن همراه و بی‌توجهی به جلو عنوان کرد.

وی با بیان اینکه صحبت کردن با تلفن همراه و یا ارسال پیامک به هنگام رانندگی عامل پیشرو در وقوع حوادث رانندگی در جاده‌های گیلان است، خاطرنشان کرد: گاهی این حوادث مرگبار است و راننده و سرنشینان به دلیل بی‌توجهی به جلو با سرعت بالا قربانی می‌شوند.

رستگار استفاده از تلفن همراه با رانندگی سرعت بالا را بسیار خطرناک دانست و یادآور شد: در این گونه مواقع ذهن و چشم راننده به تلفن همراه است و از مقابل خود غافل می‌شود و این غفلت سرنوشت راننده و سرنشینان احتمالی را تغییر می‌دهد.

وی با تصریح بر اینکه تلفن همراه، همراه خوبی برای راننده نیست، متذکر شد: استفاده از تلفن همراه در زمان رانندگی حادثه‌آفرین است و مرگ انسان‌ها را رقم می‌زند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار