فرماندار آبدانان:
مرادحاصلی فرماندار شهرستان آبدانان افزود: با توجه به شرایط کرونایی اکثر برنامه‌های دهه فجر امسال به صورت مجازی و غیر حضوری بوده و تنها در روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن ماه رژه خودرویی خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۳۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 30 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سیروس مراد حاصلی اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ۲۱ پروژه در حوزه های مختلف عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره برداری می رسد و یا کلنگ زنی می شود.

فرماندار شهرستان آبدانان افزود: با توجه به شرایط کرونایی اکثر برنامه‌های دهه فجر امسال به صورت مجازی و غیر حضوری بوده و تنها در روزهای ۱۲ و ۲۲ بهمن ماه رژه خودرویی خواهیم داشت.

وی مهمترین طرح‌های را عمران روستایی اشاره کرد و گفت: گازرسانی به روستاهای بخش کلات مورموری، کلنگ زنی شبکه داخلی آب شرب روستای گنداب، نصب و راه اندازی سایت تلفن همراه در سه روستای وچکبود، ارتقا تلفن همراه لرغه و مورموری، آسفالت معابر سه روستای شهرستان و نیز احداث پنج واحد منزل مددجویان ازجمله طرح‌های هستند که در ایام دهه مبارک فجر افتتاح وکلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار آبدانان با اشاره به طرح‌های عمران شهری گفت: روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی، ساخت مخزن و بهسازی چشمه‌های سراب، احداث شبکه برق شهید رضایی نژاد، احداث ساختمان شبکه بهداشت و درمان، احداث ساختمان ورزش و جوانان از مهمترین این برنامه ها است.

مرادحاصلی اظهار کرد: افتتاح گاوداری ۴۹ راسی و طرح پرورش گوسفند ۳۰۰ راسی نیز از جمله طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان آبدانان هستند./ح

 

بیشتر بخوانید

بهره برداری از 32طرح عمرانی ،خدماتی ورفاهی درشهرستان چرداول آغاز شد+عکس

افتتاح 13 طرح عمرانی در ایوان طی دهه فجر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار