نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: اخلاقیات، کارنامه بزرگ انقلابی است بنابراین ما باید بیان کننده و عمل کننده به تعالیم الهی باشیم.
کد خبر: ۹۳۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ 29 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه انقلاب اسلامی امانتی ارزشمند در دست ما است افزود: باید قدردان این امانت الهی باشیم، اگر امانت دار خوبی برای انقلاب باشیم خداوند به پاس امانتداری شایسته به ما پاداش می‌دهد.
وی با بیان اینکه در صورتی که در انقلاب اسلامی عملکرد نامناسبی داشته باشیم آسیب خواهیم دید یادآورشد: انقلاب اسلامی در مقابل جنایت، ترورها و ناامنی در داخل و در عرصه‌های بین المللی ایستاده و از آن حفاظت می‌کند.
ایت آلله دری نجف آبادی با بیان اینکه حرمت مومن از حرمت کعبه بالاتر است گفت: باید برای حفظ آن و جلوگیری از آسیب به این جایگاه ارزشمند، مراقب بود.
وی افزود: امروز امکانات و تجهیزات رسانه‌ای در اختیار دشمنان از جمله صهیونیسم، آمریکا جنایتکار و ایادی آنان است تا با آن علیه ایران اسلامی توطئه کنند.
وی با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق وتقوا پیشگی در جامعه گفت: همگان باید در مسیر تقوا حرکت کنند و مرز تقوی، جهاد و اخلاص در عمل است.
وی با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن افزود: بزرگترین رسالت زنان، تربیت فرزندان شایسته و گرم نگه داشتن کانون خانواده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار