داور مشهور لیگ برتر فوتبال کشور علیه صحبت های امیر قلعه نویی موضع تندی گرفت.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ 29 January 2021

به گزارش تابناک مازندران ، اشکان خورشیدی در حاشیه مراسم تجلیل از داوران برتر مازندران در گفتگو با طرفداری به حرف های امیر قلعه نویی که در برنامه فوتبال که از او و چهار داور دیگر نام برده بود واکنش نشان داد

اشکان خورشیدی در گفتگویی، به صحبت های امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر سیرجان واکنش نشان داد.

 اشکان خورشیدی در گفتگو با روح الله سلطانی لشکناری خبرنگار طرفداری در استان مازندران گفت:

خیلی خوشحالم در کنارتان هستم. همان طور که عرض کردید امروز به همت هیات فوتبال استان مازندران و کمیته داوران استان نوشهر، با توجه به کلاس ارتقای داوری که برگزار شده بود، دوستان محبت کردند و از داوران شاغل در لیگ برتر مراسم تجلیلی به عمل آوردند.
خورشیدی در ادامه درباره اظهارات اخیر امیر قلعه نویی گفت:

با توجه به آیین نامه ما حق پاسخگویی نداریم و نمی توانیم مصاحبه کنیم ولی با صحبت هایی که با مسئولان کمیته داوران انجام دادیم و آقای سهرابی هم در صحبت های امروزشان فرمودند، قطعا این قضیه از طریق مسئولان محترم کمیته داوران پیگیری می شود. صحبت های دوستان در آن برنامه اصلا صحت ندارد و اشتباهات داوری در فوتبال وجود دارد. اشتباهات داوری برای همه تیم ها هست و برخی تیم ها سود بردند و برخی هم از اشتباهات ضرر کردند. اینگونه نیست که فقط یک تیم ضرر کرده باشد و همه بگویند ما ضرر کردیم. اگر همه ضرر کردند پس آن تیمی که مقابل آنها بوده و سود برده چه تیمی است؟ آن تیم که خارجی نبوده است! اشتباهات داوری وجود دارد و اجنتاب ناپذیر و سهوی است. اگر عنوان شود داوران عمدا به ضرر ما اشتباه می کنند، بسیار نادرست است و باید پیگیری شود. اگر چنین چیزی است باید ثابت شود و اگر ثابت نشود با دوستانی که این صحبت ها را می کنند باید برخورد شود.
خورشیدی در ادامه گفت:

کمیته داوران و کمیته اخلاق قول داده اند موضوع را پیگیری کنند و ما منتظر می مانیم تا بازخورد این صحبت ها را ببینیم. ما 5 داور با یکدیگر صحبت کرده ایم و انشالله کمیته اخلاق و داوران اقدام کنند و اگر نشد خودمان باید یک تصمیمی بگیریم.

برچسب ها: اشکان خورشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار