مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر:
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: جبران 100 درصدی خسارت وارده به کشاورزان امکان‌پذیر نیست.
کد خبر: ۹۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 13 September 2015
قاسم قائدی شامگاه جمعه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر در آبپخش اظهار داشت: راستگویی و صداقت از رویکردهای دولت تدبیر و امید است و در همه موارد صادقانه به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وی افزود: کارگروه‌های تخصصی مدیریت بحران پس از وقوع طوفان عصر پنج‌شنبه فعالیت خود را شروع کرده‌اند و طی روزهای آتی شاهد تشکیل جلسات اضطراری ستاد بحران در تمامی شهرستان‌های استان بوشهر خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: تحقیق میدانی و برآورد خسارات ناشی از طوفان در شهرستان‌های استان بوشهر از رویکردهایی است که کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مدیریت بحران با جدیت تمام دنبال می‌کنند.

قائدی بیان داشت: گزارش‌های اولیه خسارات ناشی از بحران هم‌اکنون تدوین شده و گزارش‌های تکمیلی با برآورد ریالی خسارات تا 96 ساعت آینده تکمیل می‌شود.

وی اضافه کرد: رویکرد ما در مجموعه مدیریت بحران این است که بر اساس واقعیت‌ها با مسائل مواجه شویم و بر اساس توانایی‌هایی که در اختیار داریم به مردم وعده دهیم.

این مقام مسئول اذعان داشت: با دغدغه‌های کشاورزان کاملا آشنا هستیم و از همه ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به ایشان استفاده می‌کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر عنوان کرد: خوشبین هستیم که برای جبران خسارات وارده طوفان پنج‌شنبه به استان بوشهر از مدیریت بحران کشور کمک بگیریم و از اعتبارات متمرکز استانی و اعتبارات ملی برای جبران خسارات استفاده خواهیم کرد.

قائدی ادامه داد: یقینا جبران 100 درصدی خسارت وارده به کشاورزان امکان‌پذیر نیست و با داشته‌های خود بخشی از خساراتی که کشاورزان بر اثر وقوع طوفان متحمل شده‌اند را جبران می‌کنیم.

وی بیان داشت: در کشور یک هزار میلیارد تومان اعتبار به صندوق بیمه محصولات کشاورزی تخصیص یافته و بخشی از خسارات وارده به کشاورزان استان از طریق این صندوق جبران می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: بیمه محصولات کشاورزی موضوعی است که همه کشاورزان باید به آن توجه داشته باشند و باید در این زمینه فرهنگ‌سازی لازم صورت پذیرد تا در صورت وقوع حوادث غیرمترقبه زیان کمتری به کشاورزان تحمیل شود.

قائدی افزود: اخطارهای مربوط به حوادث طبیعی را مکررا به دستگاه‌های اجرایی و مدیریتی در سطوح مختلف اعلام می‌کنیم و اطلاع‌رسانی به مردم و توجه به این اخطارها و اطلاعیه‌ها موضوعی است که همه مسئولان باید مد نظر قرار دهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار