استاندارایلام:
یکی از مهمترین مشکلات در بحث اشتغال فرزندان جامعه ایثارگران است که در این زمینه همه دستگاه های اجرایی استان باید همکاری کنند.
کد خبر: ۹۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲ 13 September 2015
به گزارش تابناک ایلام،محمدرضا مروارید ظهر شنبه در نشست مشورتی درباره مشکلات جامعه ایثارگران استان اظهار داشت: مشکلات جامعه ایثارگران استان ایلام باید به صورت میدانی و دقیق شناسایی و بررسی شود.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین مشکلات در بحث اشتغال فرزندان جامعه ایثارگران است که در این زمینه همه دستگاه های اجرایی استان باید همکاری کنند.

مروارید اشتغال را یکی از مهمترین نیازهای خانواه های ایثارگران استان عنوان کرد و گفت: در این زمینه اقدامات خوبی در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: در بحث خدمات درمانی هم اکنون بیشتر مشکلات جامعه ایثاگران استان حل شده ولی بازهم لازم است در این زمینه خدمات بیشتری ارائه شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: خدمات رسانی در همه بخشها به جامعه ایثارگران در دستور کار همه دستگاه های اجرایی استان ایلام قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خانواده های شهدا و ایثارگر نقش مهمی در امنیت کنونی کشور ما دارند، بیان داشت: باید در خدمات رسانی به این اقشار جامعه سرعت بیشتری از سوی مسئولان به خرج داده شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار