فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب از اجرای بیش از 50 طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 12 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سیدابوطالب حسینی‌موحد در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اجرای بیش از 50 طرح اقتصاد مقاومتی در خوشاب اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر 6 میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی اجرا شده است، تصریح کرد: این طرح‌ها در سطح شهرستان خوشاب و در قالب استخرهای پرورش ماهی، پرورش شترمرغ، پرورش بوقلمون، صنایع دستی و ... اجرا شده است.

حسینی‌موحد با بیان اینکه با اعطای این تسهیلات بین 100 تا 150 جوان از نعمت کار بهره‌مند شده‌اند، خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌هایی که سپاه در زمینه اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی دنبال می‌کند احیا و مرمت قنوات است که در سال گذشته قنات روستای کاشک از توابع شهرستان خوشاب با اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان مرمت شد.

وی با بیان اینکه امسال نیز برنامه احیا و مرمت قنوات انجام می‌شود، افزود: برای امسال احیا و مرمت سه روستا را در دستور کار قرار داده‌ایم که در صورت اختصاص اعتبارات این پروژه‌ها اجرا می‌شود.

حسینی با اشاره به اجرای پروژه ساخت سه منزل مسکونی برای نیازمندان کمیته امداد در شهرستان عنوان کرد: این پروژه با همکاری کمیته امداد و از طریق کمک‌های مردمی و اعتبارات این نهاد ساخته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده در 10 روستای این شهرستان یادآور شد: با هماهنگی‌های صورت گرفته امسال 40 روحانی و 80 دانش‌آموز جهادگر به روستاهای شهرستان اعزام شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار