کارشناسان حوزه‌ اشتغال کمیته‌ امداد استان‌ مرکزی در ۹ ماهه امسال ۱۶ هزارو ۲۵۷ نظارت فنی و کارشناسی از طرح‌های اشتغال مددجویان تحت حمایت انجام دادند.
کد خبر: ۹۲۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 03 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مشهدی ،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه یکی از امتیازات طرح‌های اشتغال کمیته امداد بازدید ، نظارت فنی و کارشناسی است، گفت: اجرای بازدیدهای فنی از طرح‌های اشتغال از اتلاف وقت و هزینه مجریان جلوگیری کرده و می تواند به تسهیل شرایط برای توانمند سازی خانواده‌ها کمک کند.
وی کمک به ایجاد اشتغال پایدار، مولد و درآمد زا را از اهداف نظارت در واحد اشتغال اعلام کرد وافزود: پیشگیری از انحراف سرمایه تحویلی به مددجویان، کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان شاغل، ارتقای سطح علمی و آگاهی مجریان طرح های اشتغال از طریق آموزش چهره به چهره توسط ناظرین فنی، پیشگیری از بروز خسارت به طرح‌های اشتغال، آموزش بیمه و بازاریابی محصولات مددجویان از نقاط قوت بازدیدهای فنی و کارشناسی است.
وی یادآور شد: در ۹ ماهه سال گذشته ۱۳ هزارو ۱۷۹ نظارت فنی و کارشناسی از طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان مرکزی انجام شده که در سال جاری به نسبت مشابه سال قبل رشد داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار